Карантин на шахраїв не поширюється

Працівники поліції задокументували факт шахрайства в обласному центрі. Тернополянка повіривши додзвонювачу втратила всі заощадження, які зберігала на банківському рахунку.
Жінка розповіла поліцейським, що до неї зателефонував невідомий чоловік, який представився співробітником служби безпеки фінансової установи. Аферист запевнив краянку, що відбувся збій системи через що її картковий рахунок автоматизовано заблокувало. Аби усунути цей недолік, власниці електронного гаманця необхідно повідомити персональні дані та код, який прийшов їй на мобільний телефон, що вона  й зробила. Потерпіла допомогла шахраєві зняти 10 000 гривень з її банківської картки.
Поліцейські проводять оперативно-розшукові заходи, щоб встановити особу зловмисника.
Відомості про подію внесено в ЄРДР відповідно до статті 190 ККУ «шахрайство».
Правоохоронці наголошують, аби не потрапити на гачок такого роду шахраїв, необхідно бути уважними. Працівники банку не телефонують клієнтам, щоб дізнатися інформацію про пароль та особисті дані. У разі такої ситуації і коли названий працівник дзвонить зі звичайного номера мобільного телефону, завершуйте розмову і передзвоніть за номером банку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *