На сайті Кабміну з’явилась петиція про реконструкцію Гаївського мосту

На сайті Кабінету Міністрів України з’явилася петиція з проханням про реконструкцію аварійного «Гаївського» мосту магістральної дороги міжнародного та державного значення Е50/Е85 та М12/М19 в місті Тернопіль на вул. Об’їзній.

Шляхопровід через залізничну колію по вул. Об’їзній – вул. Протасовича м. Тернопіль має загальнодержавне стратегічне значення і є складовою частиною державної дороги М-12 (міжнародний транспортний коридор Е50) та складовою частиною державної дороги М-19 (міжнародний транспортний коридор Е85), під шляхопроводом проходить вітка залізничної колії міжнародного транспортного коридору № 3 сполучення Берлін-Львів-Київ, (ділянка км 1337+620).

 Обстеження шляхопроводу (вересень 2016 р.) отримало висновок щодо суттєвого руйнування бетону в нижній частині балок і корозії робочої арматури, обриву значної кількості попередньо напруженої арматури (струн) у балках прогону 1-2 лівої частини шляхопроводу, відсутність поперечного об’єднання групи струнобетонних балок, їх нахил і руйнування в цій зоні покриття свідчать, що шляхопровід знаходиться в аварійному стані. За відповідною класифікацією, визначено як «стан 5 – непрацездатний.

— Стан конструкцій шляхопроводу, в цілому, вказує на високу ймовірність обвалення елементів прогонової будови, що може спричинити аварію з руйнування шляхопроводу, інженерних мереж, прокладених по ньому, залізничної колії, автомобільних та залізничних транспортних засобів і створити небезпеку для життя людей (обстеження та експертний висновок ТзОВ «Науково-виробниче підприємство «Тріада»), йдеться у петиції.

З метою запобігання виникненню надзвичайної ситуації та попередженню нещасних випадків, що може виникнути в результаті руйнування елементів шляхопроводу, вжито превентивні заходи, зокрема, організовано перекриття руху транспорту по найбільш небезпечній ділянці шляхопроводу через колію по вул. Об’їзна – вул. Протасевича (правій смузі руху від вул. Протасевича в напрямку вул. Гайова).

Обмежено максимально допустиму вагу руху автомобільного транспорту на шляхопроводі до 8 т. На даний час, обмежений проїзд через шляхопровід створює значні незручності для легкового, пасажирського та вантажного транспорту, а також серйозно ускладнює логістику міжнародних перевезень. Без виконання робіт з відновлення конструктивних елементів зазначеного шляхопроводу, неможливо забезпечити належне транспортне сполучення двох доріг міжнародного значення Е-50 та Е-85 та функціонування сучасного транспортного коридору портів Чорного Моря та західних кордонів України.

Питання реконструкції шляхопроводу неодноразово обговорювалося на рівні Кабінету Міністрів України. Тому автори пропонують прийняти рішення щодо співфінансування за рахунок резервного фонду Державного бюджету України, Фонду регіонального розвитку тощо.

Для розгляду петиція повинна набрати 25000 голосів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *